Subject: Ed: Mänguväljakute valdkonna standardiseerimisest
From: "Leena Albreht" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Dec 2024 19:06:39 +0200

Palun registreerida

Saatja: Triin Pukk <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 18. detsember 2024 16:27
Adressaat: Leena Albreht <[email-masked]>
Teema: Mänguväljakute valdkonna standardiseerimisest

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Olen Triin Pukk ja kirjutan Teile Eesti Standardimis-ja
Akrediteerimiskeskusest.

Kirjutan Teile seoses laste mänguväljakute valdkonna standardiseerimisega.
Nimetatud valdkonnas on Euroopas koostatud mitmeid standardeid, mis
käsitlevad mänguväljakute ohutust (nt standardite sari EN 1176 ja EN
1177).

Euroopas tegutseb hetkel mänguväljakute teemal järgmine komitee:
CEN/TC 136
<https://standards.cencenelec.eu/dyn/www/f?p=205:7:0::::FSP_ORG_ID:6118&cs
=13DA6970FDB3E4422344D6B7093F36A74> - Sports, playground and other
recreational facilities and equipment

Rahvusvahelisel tasandil tegutseb samal käsitlusalal järgmine komitee:
ISO/TC 83 <https://www.iso.org/committee/50190.html> -  Sports and other
recreational facilities and equipment

Komitee käsitlusalaks on spetsiifiliste spordi-ja mänguväljakute ja muude
vaba aja veetmise rajatiste ja seadmete standardimine, sh terminoloogia,
ohutusnõuded, töönõuded, teenindusnõuded, katsemeetodid, planeerimine,
märgistus, teave tarbijale/kasutajale, paigaldus ja hooldus.

Eestis ei ole täna veel asjakohast ekspertide gruppi (tehnilist komiteed)
moodustatud, mis esindaks Eesti huve eelpool nimetatud ja muude selle
valdkonna Euroopa standardite koostamisel.

Sellega seoses uurin Teie võimaliku huvi ja valmisoleku osas
osaleda/asutada antud valdkonna ekspertgrupis (tehnilises komitees).

Palun Teie tagasisidet, kas oleksite huvitatud ja valmis osalema tehnilise
komitee töös?

Loetelu tegutsevatest Standardikeskuse tehnilistest komiteedest ja
tutvustav tekst nende olemusest on leitav meie veebilehelt: Komiteed
<https://www.evs.ee/et/komiteed>

Selle kirja võib edasi saata teemaga seotud huvipooltele või teavitada
mind.

Ootan Teie tagasisidet hiljemalt 03.01.2025.

Parimat soovides,

Triin Pukk
Standardimiskoordinaator  |  Coordinator of standardisation
+372 5384 2238 |  [email-masked] <mailto:[email-masked]>   |
www.evs.ee

 <https://www.facebook.com/EVS.Standard/>
<https://www.youtube.com/channel/UCL0frTaBQ94Ah2LBan0TorA>
<https://ee.linkedin.com/company/eesti-standardimis-ja-akrediteerimiskesku
s?original_referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F>